Що допоможе українським компаніям
утримати галузеве лідерство в 2021 році
Початок нового десятиліття — час великих змін, які варто використовувати як можливості для бізнесу.
«Досвід нашої команди і лідерів рейтингів підказує, що в наступному році особливо цінними ресурсами для бізнесу стануть час, гнучкість, чутливість до потреб клієнтів і уважність до співробітників», — розповідає Президент Союзу Національних бізнес-рейтингів Валерій Гіжицький.
Сьогоднішні світові умови змушують компанії шукати нестандартні рішення, робити незвичні, але ефективні речі.

Про те, що компаніям варто взяти з собою в 2021-й, щоб залишатися успішними, розповіли в Союзі Національних бізнес-рейтингів. Його представництво в Україні вже понад 16 років відзначає лідерів у різних галузях економіки і стежить за їхніми історіями успіху.
Складові успіху під час постійних змін
Бути в топі рейтингу — означає користуватися певними можливостями і перевагами. А саме:
Швидкість
Зараз немає часу на розробки довгострокових стратегій, тестування, дослідження. Потрібно бігти так швидко, як тільки можеш. Придумали, спробували, вийшло — працюємо далі, не вийшло — шукаємо інше. Інакше позиції на ринку буде втрачено. Немає готових рішень, вони з'являться з досвідом роботи в умовах невизначеності.
Гнучкість
Якщо ви ніколи не продавали свій продукт онлайн або офлайн, не робили адресну доставку, не... Словом, саме час робити те, що ніколи не робили. І досягати цілей, яких ніколи не досягали. Важливо ловити сигнали ринку і реагувати на них. І в цьому допомагають цифрові технології.
Маркетинг
Головна помилка багатьох компаній — у згортанні маркетингової діяльності. Але більш ефективним рішенням є зміна стратегій і ведення ріалтайм-маркетингу. Розумні медіа технології підкажуть, що потрібно робити, де і коли.
HR-цінності
З одного боку, важливо всі зміни пройти з вірною командою, яка поділяє цінності компанії та її тернистий шлях. А з іншого — не забувати цікавитися ресурсним станом співробітників, підтримувати їх, дякувати і надихати.
Чим корисний Національний бізнес-рейтинг в 2021 році
Головну цінність нагород Національного бізнес-рейтингу найкраще відображають відгуки їхных власників. Ось що пишуть компанії-лідери.
Школа «Єшко»
«Ми пишаємося своїми досягненнями перш за все тому, що прагнемо досягати більшого тільки заради вас, дорогі наші студенти, захоплені пошуком знань і саморозвитком. Ми раді ставати для вас кращими»
АТ «БІОЛІК»
«Нагорода „Лідер галузі 2020" для всього нашого колективу — це натхнення на подальшу плідну працю та розвиток, підтвердження успішності й результативності праці, авторитетне визнання успіху»
«Регно Італія УА»
«Ця нагорода — якісний індикатор нашої діяльності. Дякуємо за довіру та відчуваємо велику відповідальність, щоб і надалі „тримати марку" та залишатися серед кращих»
У цілому, можна виділити кілька важливих моментів.

Об'єктивна оцінка галузі. Зовсім скоро буде укладено рейтинги підприємств за результатами їхньої діяльності у 2020 році. Учасники топсписків отримають перелік кращих компаній у своїх нішах. Таким чином керівники побачать, хто під час кризи спрацював ефективніше, і зможуть проаналізувати, що ще можна поліпшити на своєму підприємстві.

Маркетингові інструменти. Нагорода Національного бізнес-рейтингу, яку використовують у рекламі та PR, демонструє широкій аудиторії клієнтів і партнерів підприємства-лідера його успішність, формує позитивний імідж, привертає увагу до продукту компанії.

Крім того, НБР надає навчальні маркетингові матеріали, які легко застосовуються на практиці.

А вебплатформи Союзу НБР — додаткові майданчики для промо учасників рейтингів.

Мотивація. Нагороди для підприємства і його кращих співробітників дають змогу відчути причетність до історії досягнень. Це спосіб підкреслити цінність особистого вкладу фахівців і керівників у велику справу.


Перевірте наявність вашого підприємства у галузевому
топ-рейтингу