Компанія DIM group визнана лідером галузі
Інтерв'ю з Діаною Кривоконь (директор з розвитку і співзасновник компанії «Webbranding»)
У нас в гостях Діана Кривоконь — директор з розвитку і співзасновник Webbranding. Компанія стала володарем звання «Лідер року 2018» Національного бізнес-рейтингу. Це вже друга нагорода НБР і визнання роботи всієї команди Webbranding. Ми говорили з Діаною Кривоконь про компанію, про кейси, про успіх і як його досягти.

— Розкажіть про роботу Webbranding. Як у вас вийшло стати «Лідером року 2018»?

— Ми ніколи не ставили на перше місце отримання високих рейтингів чи перемогу в номінаціях. Вважаю, що причина — у старанній роботі, нашому досвіді й спрямованості, насамперед, на бажання клієнта. Адже ми більше семи років надаємо послуги комплексного інтернет-маркетингу: від класичних (пошукова оптимізація сайтів, всі існуючі види контекстної реклами, управління соціальними мережами, імейл-розсилки) до сучасних трендових інструментів (чати / боти, управління онлайн-репутацією бізнесу, таргетована медійна реклама). Нашими клієнтами стали кращі компанії з топ-100 рекламодавців України, ми сформували ефективну структуру бізнесу і корпоративну культуру.

— Зі скількох осіб складається ваша команда?

— Зараз ми продовжуємо активно рости і розвиватися: у команді Webbranding вже понад 30 осіб. Для натхнення ми переїхали у великий просторий офіс в самому серці Оболоні з видом на набережну.

— Де сконцентрована ваша цільова аудиторія?

— Це група середнього і великого бізнесу, який готовий розумно інвестувати в онлайн і має намір робити це ефективно й прибутково. Профільні ніші та галузі, в яких ми особливо сильні й маємо експертизу, підтверджену вражаючими кейсами: девелопмент, фарма, електронна комерція і сфера послуг.

— То все-таки, як досягти успіху в такій конкурентній ніші?

— Ми не вважаємо, що інші компанії діджитал-ринку є нашими конкурентами. У Webbranding своє бачення, свій підхід до клієнтів і їхніх завдань, свої фішки і напрацювання, свій шлях. А до успіху веде унікальність. Webbranding унікальний з багатьох причин, ось деякі з них: комплексна робота і заглиблення в усі деталі бізнесу нашого клієнта, обговорення бюджету й необхідного охоплення, фінансова відповідальність та виконання взятих на себе зобов'язань, орієнтованість виключно на KPIs і досягнення результату.

— А як справи зі стратегічними завданнями?

— Скажу так: комплексний інтернет-маркетинг — це магістральний курс розвитку. Ми в Webbranding прагнемо до постійного поліпшення якості обслуговування клієнтів. У нашому інструментарії важливе місце займають: вдосконалення внутрішніх бізнес-процесів, масштабування бізнесу в рамках країни і за її межами, постійні інвестиції в розвиток команди (виховання експертів всередині колективу та залучення кращих талантів на ринку), подальша реалізація соціальної функції шляхом регулярного проведення благодійних івентів.