До 15-ліття Національного бізнес-рейтингу

...Відчуваю причетність до сотень історій успіху, і це надихає!
Середина червня 2004-го. Київ. Перший вихід у світ Національного бізнес-рейтингу. Як усе буде? Чи сподобається гостям? Чи ніяка дрібничка не зіпсує настрою? 15 років тому в організаторів Першої Урочистої церемонії вручення нагород українським підприємцям було безліч тривожних запитань, в грудях завмирали серця від хвилювання, але вони були впевнені у своїй справі.

НБР узявся здійснити важливу для економіки місію — відзначити і підтримати підприємства, які попри всі шторми залишаються чесними перед державою, споживачами та партнерами. Показати їх як приклад того, що бізнес може бути успішним, інвестиційно привабливим, працювати відкрито, сплачувати податки і дбати про своїх працівників. Дати можливість таким підприємцям познайомитися і об'єднати сили.
«На нашому великому і яскравому шляху нас хвалили і критикували, топили і наводили як приклад. Нам висловлювали захоплення і подяки, а інколи нам навіть заздрили. Та головне — з нашими рейтингами завжди рахувалися»

розповідає Президент Союзу НБР Валерій Гіжицький
Секрет успіху —
у ключовій задумці рейтингу.
Рейтинг укладається на основі звітних даних підприємств. Терабайти інформації опрацьовуються, аналізуються і вибудовуються у красномовні стовпчики про те, хто працював найбільш ефективно, у кого вища рентабельність, платоспроможність тощо. І зрештою, хто є реальним лідером у певному секторі. На результати рейтингування не може вплинути жоден експерт чи його учасник. Саме тому девіз Національного бізнес-рейтингу звучить як «У фактах — істина».

За ці роки НБР об'єднав майже 7000 керівників і власників підприємств-лідерів. Провів більше 50 церемоній нагородження та бізнес-конференцій у восьми країнах світу. Організував дві подорожі для бізнесменів. Розробив сотні маркетингових матеріалів для учасників програм нагородження.

Мета компанії гуртує велику команду людей, адже робота в НБР — це спілкування з успішними людьми, подорожі та самовдосконалення
Марина Пєтухова
керівник відділу маркетингу, 6 років у компанії
Прийшла в компанію на позицію редактора шість років тому. В НБР зросла до керівника відділу маркетингу. Це справді команда лідерів. Кожен співробітник — професіонал. І компанія в цьому відіграє велику роль, адже дбає про професійний розвиток, мотивацію та заохочення колективу. Дуже круто, коли компанія дає імпульс для розвитку. Кожен день в НБР наповнений бажанням рости і допомагати робити це іншим. Я відчуваю причетність до сотень історій успіху, це нереально надихає і окриляє. Приємно розуміти, що робиш корисну роботу, популяризуєш успішні вітчизняні підприємства, які піднімають національну економіку.
Тетяна Крижанівська
куратор нагородження, 8 років у компанії
Подобається бачити радість і користь, які ми приносимо людям. Крім того, НБР дає можливість кожному співробітнику розвивати свої навички, сильні сторони, мотивує. Люблю свій колектив. Завдяки НБР багато моїх мрій і планів здійснилися.
У подальших планах Національного бізнес-рейтингу — розширення географії діяльності, організація цікавих і корисних зустрічей у різних форматах, подорожі у нові країни. Незмінними залишаться лише принципи незалежності та об'єктивності рейтингування.