Новини

Як збільшити продуктивність співробітників?

vovlechennostРівень захопленості співробітників — важливий фактор для зростання бізнесу. Працівники мають вважати себе частиною компанії, відчувати відповідальність за свою роботу. Керівництво має стежити за рівнем залученості і підтримувати його. Розберемося, що ж мається на увазі під цим поняттям.

Залученість — це підвищений емоційний зв'язок з організацією, що стимулює співробітників добровільно проявляти ініціативу, докладати більше зусиль до виконання роботи. Ступінь залученості можна оцінити, проаналізувавши відгуки співробітників про підприємство та результати їх роботи. Також важливо придивитися до поведінки підлеглих на всіх рівнях взаємодії. Мова йде про спілкування з керівництвом і з колегами, прояви ініціативи при нестандартних ситуаціях.

Важливо пам'ятати, що залученість і вмотивованість — це особистий вибір співробітника. Неможливо змусити людину бути зацікавленою, але організація повинна створити співробітникові такі умови, які впливають на його залученість.

Обирайте зацікавлених кандидатів. На етапі підбору кадрів краще віддати перевагу тим, хто вже на початку проявляє ініціативу і дійсно хоче працювати у вашій компанії.

Ставте чіткі цілі. Співробітник повинен розуміти, що і навіщо він робить. У цьому випадку він буде готовий працювати з повною віддачею. Окреслюйте чіткі цілі. Поясніть підлеглим алгоритм роботи і свої очікування від результату.

Заохочуйте співробітників. Кожному буде приємно отримати бонус у вигляді премії. Але для людини також має велике значення похвала. Співробітник буде радий чути, що ви цінуєте його роботу. Це підніме його емоційний настрій. Можна відзначити співробітника грамотою або спорудити в офісі стенд «Кращий працівник місяця». Хорошим заохоченням для провідних фахівців і стимулом для інших членів колективу є нагороди від рейтингових організацій. Наприклад, Союз НБР на регулярній основі проводить ранжування підприємств. Переможцям рейтингу присуджують звання Лідера. Керівників і співробітників нагороджують почесними відзнаками. Публічне визнання успіхів — ефективний спосіб мотивації персоналу. Тому Союз організовує урочисті церемонії нагородження для представників компаній-лідерів економік.

Рівняння на начальника. Залучений керівник — це половина успіху організації. Співробітники завжди уважно спостерігають за начальником, його ставленням до роботи.

Цікавтеся думкою співробітників. Таким чином ви проявляєте турботу. Вони можуть розповісти, що їм заважає бути залученими. Це підвищить лояльність співробітників до компанії.

Проявляйте гнучкість. Покажіть співробітникам, що ви цінуєте їх. Знайдіть до кожного свій похід. Налагодьте контакт. Якщо виникне необхідність — обговоріть індивідуальний графік роботи. Введіть систему бонусів або премій. Створіть комфортні умови в офісі та забезпечте підлеглих соціальним пакетом. Не ставте співробітників у жорсткі рамки. Дайте їм можливість розвиватися і проявляти ініціативу. Спілкуйтеся зі своїми підлеглими, діліться з ними інформацією про компанію, її досягнення.

Варіанти впливу на співробітників можуть бути різні. Це залежить від позиції та залученості самого керівництва. Будьте готові, що іноді потрібно докласти значних зусиль, витратити час і, можливо, гроші. Однак, виконана робота принесе результат.

 


union logo

© nbr.com.ua 2014
All Rights Reserved
При копіюванні матеріалів посилання на сайт обов’язкове