Вікова історія успіху ТМ «Гармонія»
Вікова історія успіху ТМ «Гармонія»
ВСВ-Груп розширила асортимент своєї продукції та напрацювала клієнтську базу
Почавши свою роботу в минулому столітті, ТОВ «Лубенський молочний завод» цього року відмічає своє 80-річчя. Це одно з найпотужніших підприємств української харчової галузі, яке випускає продукцію під широко відомим і популярним в нашій країні брендом, – ТМ «Гармонія».

Зберігаючи смак молочних продуктів, виробник традиційно використовує натуральні інгредієнти, не застосовуючи штучних наповнювачів і шкідливих для людини речовин. Щоденний контроль усіх процесів і високоточні тести молока, що поставляється фермерськими господарствами Полтавщини, дозволяють тримати високу планку якості. Короткі терміни використання готової продукції – ще одно підтвердження натуральності.

БЕЗПЕРЕРВНИЙ РОЗВИТОК

Систематично нарощуючи виробничі потужності, вводяться в експлуатацію нові технологічні лінії і інноваційні технології, на які щорічно підприємство направляє до 60% прибутку. Асортимент товару, що випускається, налічує більше 200 найменувань. Цінова політика вироблених продуктів робить їх доступними для самого широкого кола споживачів. Небагато підприємств можуть гордитися тим, що екскурсії по заводу стали популярними серед населення.

Команда професіоналів ТМ «Гармонія» знаходиться в постійному пошуку. Використовуючи власні унікальні рецептури компанія міцно утримує пріоритетні позиції на ринку молочної продукції України.

ГОРДІСТЬ КОМПАНІЇ

Численні нагороди компанії служать підтвердженням визнання молочних продуктів українськими споживачами. У грудні 2016 року ТОВ «Лубенський молочний завод» отримав ще одну престижну нагороду – золоту медаль і Міжнародний сертифікат Leader of the branch 2016 («Лідер галузі 2016») Союзу Національних бізнес-рейтингів.