Новини

Упаковка – вагомий інструмент маркетингових комунікацій

3Покупці, обираючи товар, звертають увагу на популярність бренду і привабливість упаковки. Тому важливо надавати значення якості й дизайну пакету, коробки або обгортки.

Підвищення популярності самообслуговування в торгівлі призвело до того, що упаковка замінила продавця: вона має зацікавити покупця, описати його характеристики і переваги. Саме зовнішній вигляд продукції відображає фірмовий стиль бренду, виділяє його серед конкурентів, чим виробники успішно користуються. А споживачі, у свою чергу, готові доплачувати за практичність, надійність і престижність упаковки.

МАРКУВАННЯ

Матеріал, колір, форма — це, без сумніву, важливі елементи, які викликають інтерес у покупця, але вони не несуть ніякого інформаційного навантаження без маркування. Цей потужний маркетинговий інструмент здатний стимулювати купівлю товару, виконуючи такі функції: емоційну, інформаційну, мотиваційну, ідентифікуючу. Барвисте оформлення носіїв маркування (етикеток, вкладишів, бирок, ярликів тощо) і пояснювальний текст викликають позитивні емоції у споживачів. Головне правило — відповідність написів і зображень основній концепції бренду, тоді маркування посилюватиме ефект впливу інших маркетингових інструментів на покупців.

ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ

6 1Пропонуємо кілька ідей, як за допомогою маркування упаковки підвищити інтерес покупців до продукції.

Помістіть оригінальний слоган. Девіз вашої компанії має бути коротким і яскравим, римованим або мати певний ритм, завдяки чому покупці краще його запам’ятовують. Використання цього ж слогана в іміджевих матеріалах і його згадка в засобах масової інформації підвищать упізнаваність бренду.

Розкажіть цікаву історію. Деякі компанії, щоб оживити бренд, створюють рекламного героя – певну центральну фігуру рекламних кампаній, відеороликів та презентацій. Це може бути вигаданий персонаж, відома реальна чи історична особа. Корпоративний герой не лише привертає увагу споживачів, але і змушує співпереживати йому. Короткі замальовки з життя вашого рекламного персонажа на упаковці товару — вигідний маркетинговий хід.

Підтвердьте репутацію. Один із найсильніших інструментів — розміщення на упаковці відзнак, медалей, сертифікатів, отриманих підприємством на виставках або в результаті незалежних експертиз. Наприклад, компанії, що увійшли до топ Національного бізнес-рейтингу, поміщають престижні медалі «ЛІДЕР РОКУ» та IMPORT EXPORT AWARD на упаковці продукції та в рекламних матеріалах. Це підтверджує позитивну репутацію серед покупців і партнерів.

Запропонуйте взяти участь у акції. Ви можете нанести на упаковку умови проведення розіграшу, розповісти споживачам про святкові знижки або сувенір, який додається до основного товару. Хороший спосіб привернути увагу покупців до акції — провести лотерею, використавши як купони елементи упаковки (кришки, штрих-коди, вкладиші тощо).

Сміливо заявляйте про свої переваги, експериментуйте і вирізняйтесь! Оригінальність — один із головних інструментів залучення клієнтів.


union logo

© nbr.com.ua 2014
All Rights Reserved
При копіюванні матеріалів посилання на сайт обов’язкове